Translate

niedziela, 22 grudnia 2013

Obraz

Musze się pochwalić prezentem urodzinowym od Orseny!
Namalowała dla mnie obraz... ale jestem podekscytowana- właśnie do mnie dotarło,że chyba jeszcze nigdy nie dostałam niczego ręcznie robionego :p

No oto wspomniane dzieło:






Na zdjęciu ptak wydaje się żółty ale w rzeczywistości jest złoty.
Pięknie pasuje do mojej sypialni i już zamawiam następny :)

A to LINK  fotobloga Orseny- oprócz malowania robi piękne zdjęcia:)




Dzisiaj (5/1/2014) dotarła dostawa następnych obrazów :)
Pierwsze drzewo-zawiśnie obok ptaka:





 A to dwa aniołki dla moich diabełków do pokoju :)




 

2 komentarze:

  1. piękny obraz :)

    robię świąteczny spacer po blogach, i składam życzenia świąteczne :)
    a więc: Wesołych Świąt kochana! :)
    radości, miłości, cudownych prezentów, i tej niezastąpionej, rodzinnej atmosfery :*
    siły, inspiracji, która się przerodzi w nowe posty ♥
    buziakuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) I również życzę Wesołych Świąt, pełnych inspiracji i odpoczynku dodającego siły do działania:)

      Usuń