Translate

czwartek, 5 grudnia 2013

Czapeczki

Ostatnio miałam okazję zrobić dwie czapeczki dla jeszcze nie narodzonej dziewczynki :)
( przyszła ciocia nie może się doczekać narodzin i już kolekcjonuje prezenty :p )

Oto pierwsza:








Jako model wystąpił mój młodszy synuś- Kamilek.
Prawda,że słodki??? :) Hihihiii...

Wzór można znaleźć TUTAJ.
A kwiatek TUTAJ.

Zapomniałam dodać,że czapeczkę wykończyłam oczkami rakowymi.



Druga czapeczka to nasza poczciwa sówka :)
Użyłam ciekawej włóczki- początki nie były łatwe bo nie widziałam oczek i na oślep wbijałam szydełko! Później na szczęście było lepiej.. najważniejsze,że wszystko trzyma się kupy :p






 (tutaj trochę zjeżdżała z główki bo jeszcze za duża)


Szkoda,że zdjęcie nie odzwierciedla rzeczywistego wzoru i koloru włóczki bo jest śliczna!
Delikatna i baaardzo miękka.

Wzór ze stronki,na którą bardzo często zaglądam:
http://repeatcrafterme.com/

1 komentarz: