Translate

środa, 13 listopada 2013

Firaneczka w końcu skończona!

Dłubałam ją miesiącami dla koleżanki na zamówienie. Mówiła,że mam się nie śpieszyć no i miesiące mijały... ale jest już skończona!

Jupiiii :p

A teraz parę fotek..

Najpierw starsze zdjęcia:




A to już końcowa wersja. Zablokowana i wykrochmalona poschnie sobie ze 2 dni:











Wymiary firanki to ok 150x80cm. Szydełko 1,5mm



Postaram się wrzucić fotkę firanki jak już zawiśnie na swoim miejscu (za pozwoleniem właścicielki).




Aaaaa... i  jeszcze schematy,z których korzystałam:




Firanka uległa jednak modyfikacji. Dół jest jednak prosty a nie ząbkowaty.
A tak się prezentuje na przeznaczonym miejscu :)



4 komentarze:

  1. Jeej ale sie napracowalas firaneczka wyszla Ci Przeslicznie :):):) Z kolezanka rozmawialam na temat tamtej firaneczki co chcialam dla niej zrobic ,bardzo sie jej spodobala ,ale z przejzysta hmm moze ta sie jej spodoba :) Ale i sie zastanawiam czy ja dam rade taki duzy projekt zrobic hmm :) Zwlaszcza ,ze ona ma dwa okna w kuchni :) hihi Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to strasznie się bałam co z niej wyjdzie i był czas,że się do niej zniechęciłam ale okazało się,że nie taki diabeł straszny :p i ostatecznie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę pięknie wyszła i widać, że się napracowałaś, ale warto było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń