Translate

poniedziałek, 3 lutego 2014

Amigurumi, króliczki, kaczuszki... wiosennie i Wielkanocnie

Niedawno zaczęła się moja przygoda z amigurumi. Chwaliłam się już moim pierwszym szydełkowym króliczkiem ale zrobię to jeszcze raz :p


Robienie takich słodkich miśków to sama przyjemność! Zwłaszcza jak widzę bawiące się nimi dzieciaki. Niedługo dostawa nowych włóczek i już w planach jest taki drugi :)
Podziękowania dla My Crochet Privacy za wzór :)


Kiedy zobaczyłam tę kaczuszkę (a może kurczaczka :p) to musiałam ją zrobić!!!
Zobaczcie sami jaka jest słodka:
Darmowy opis w języku ang dostępny TUTAJ

3 komentarze:

  1. To prawda, radość dzieci z otrzymanych ręcznie wykonanych zabawek to niesamowite uczucie :) Nie mogę się doczekać kolejnego Wiosennego Króliczka w Twoim wykonaniu :)
    A kaczuszka również przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kroliczek przesliczny :):) Jeej musze nauczyc sie kulki robic na szydelku . zaczac umiem do polowy dobrne mysle jakos :),ale jeszcze musze sie dowiedziec jak w druga strone robic ,jak zmniejszac ilosc oczek :) Kaczuszko kurczak Slodki :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki króliczkowi przekonałam się,że amigurumi nie jest takie straszne. Fakt,że potrzeba trochę cierpliwości (jak dla mnie przy szyciu) ale efekty są super! Polecam każdemu bo...nie taki diabeł straszny :p

    OdpowiedzUsuń