Translate

sobota, 25 stycznia 2014

Nadchodzi Wielkanoc

Powolutku robi się u mnie Wielkanocnie  :)

Najpierw powstało 6 serwetek (wzory opublikowałam już jakiś czas temu).









Wczoraj o1.30 kończyłam króliczka....
Zdjęcia takie sobie ale z króliczka jestm dumna :)






 Mam na niego opis wykonania w formie pdf i nie wiem jak go zamieścić- zainteresowanym chętnie prześlę na maila :)




Jest jeszcze jeden króliczek... Moja pierwsza szydełkowa zabawka. Jest przesłodki i ma być prezentem dla Zosi,która jeszcze jest u swojej mamusi w brzuszku :p
Pochwalę się bo mamusia raczej tu nie zaglądnie- mam taką nadzieję :p





Opis wykonania pochodzi od Justyny
http://my-crochet-privacy.blogspot.co.uk/2013/10/wiosenny-kroliczek-jesienna-pora-spring.html#comment-form




8 komentarzy:

  1. Wow, serwetki są fantastyczne, bardzo precyzyjna robota i jestem pod ogromnym wrażeniem!
    A wiosenny króliczek wg mojego wzoru wyszedł Ci fenomenalnie! Zosia z pewnością go pokocha, jak przyjdzie na świat i troszkę podrośnie :) Na bank zamieszczę zdjęcie tego słodziaka na moim FP :)
    PS. Pytałaś o żółwia, to nie mój autorki wzór, a jego opis jest w książce "Zoomigurumi 2" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyna:) za miłe słowa i za opis króliczka :)

      Usuń
  2. Sporo udało ci się zrobić ;) śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pani Wiesiu:) Biorąc pod uwagę,że mam dwójkę małych urwisów to rzeczywiście sporo zrobiłam... hihihihiii...

      Usuń
  3. Jeej same Piekne prace :):) Zabawki szydelkowe Pieknie Ci wychodza ,alee i jakos mnie to nie dziwi ,poniewaz Ci wszystko Pieknie wychodzi :):) Milego Nowego Tygodnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi słodzisz Aguśka:) Kochana jesteś! Tobie również życzęmiłego i owocnego tygodnia :)

      Usuń
  4. króliczki są słodkie. Czy mogłabym prosić o wzór pdf na te pierwsze króliczki? Bardzo spodobały się córeczce znajomej i też takiego chce :) Z góry dziękuję i pozdrawiam. asiuk87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń